خانه / غذای اصلی / غذای خارجی / ماکارونی رژیمی با کنجد

ماکارونی رژیمی با کنجد

اگر شما هم به دنبال طبخ متفاوتی از ماکارونی با طعم جدیدی هستید این آموزش را دنبال کنید. پخت ماکارونی رژیمی با کنجد یکی از روش های ساده پختن ماکارونی و اسپاگتی می باشد. در این روش نیازی به پخت مایع ماکارونی نیست و خیلی ساده و راحت آماده می شود.

افرادی که در رژیم کاهش وزن هستند به راحتی می توانند این غذا را آماده و نوش جان کنند.

 

پخت ماکارونی با کنجد
پخت ماکارونی با کنجد

 

مواد لازم برای پخت ماکارونی رژیمی با کنجد

 

ماکارونی رشته ای

کنجد

سیاهدانه

فلفل دلمه ای قرمز و سبز

روغن کنجد

 

طرز پخت ماکارونی رژیمی با کنجد

در ابتدا مانند همیشه درون قابلمه آب را جوش آورده و ماکارونی را درون آن بریزید.

مدت زمان لازم برای پخت ماکارونی که سپری شد، ماکارونی را درون آبکش ریخته و کمی آن را شستشو دهید.

سپس ماکارونی را درون کاسه ای ریخته و صبر کنید تا سرد شود.

حالا کمی روغن کنجد روی ماکارونی ریخته و نمک و فلفل آن را اندازه کنید.

فلفل دلمه ای قرمز و سبز را به صورت نواری برش داده و به محتویات درون کاسه اضافه کنید.

مواد را با هم ترکیب کرده و در نهایت کنجد و سایهدانه را روی آن بپاشید.

این روش پخت بیشتر رژیمی بوده و برای افرادی که در رژیم لاغری هستند مناسب است. اگر رژیم خاصی ندارید می توانید کمی خامه صبحانه را زمانی که ماکارونی را آبکش کرده به ان اضاف کنید و هم بزنید.

منبع:

 

livestrong

ماکارونی رژیمی با کنجد
به این پست نمره دهید (1 تا 5)

درباره article

حتما ببینید

پیتزا پستو و مرغ

پیتزا پستو و مرغ

پیتزا پستو و مرغ از اون پیتزاهایی هست که در عین سادگی و سریع الپخت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سه =