» messages » شرایط خریداری حواله خودرو

شرایط خریداری حواله خودرو

مرداد 23, 1401 0041

– لازم است مالک نهایی خودرو با خریدار (صاحب پروفایل) یکی باشد، بنابراین خودرو نباید با حساب کاربری شخص دیگری به جز مالک نهایی، خریداری شود.
– با ثبت سفارش و پرداخت وجه، پس از تایید پرداخت، حواله خرید برای خریدار (کاربر) صادر می‌شود و قرارداد خرید خودرو میان خریدار و فروشنده در حضور نماینده دیجی‌شاپ و بصورت حضوری منعقد خواهد شد. حواله خرید در زمان انعقاد قرارداد خرید، توسط نماینده دیجی‌شاپ بابت ثمن قرارداد به فروشنده ارائه خواهد شد.
– ذی‌نفع حواله کاربر است نه صاحب حساب واریز کننده وجه. ولی درصورتی‌که پس از خرید و پیش از انعقاد قرارداد، صاحب حساب بانکی به مالکیت کاربر اعتراض نماید و مراتب اعتراض را کتبا به دیجی‌کالا اطلاع دهد، وجه به حساب وی مسترد و سفارش لغو خواهد شد. پس از انعقاد قرارداد، نظر به اینکه مراقبت از اطلاعات حساب با صاحب آن است، دیجی‌شاپ هیچ مسوولیتی را نمی‌پذیرد.
– درصورتی‌که به هر دلیل سفارش لغو شود، وجه به همان حساب اولیه‌ باز می‌گردد و در این‌صورت هیچ اعتراضی از سوی کاربر یا اشخاص دیگر پذیرفته نخواهد شد.
– تحویل خودرو فقط در شهر تهران صورت می‌گیرد.
– با توجه به محدودیت عرضه خودرو، در صورت قطعی نشدن سفارش، وجه پرداختی ظرف 24 ساعت به حساب مشتری مسترد می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

admin

admin

خیلی چیزها دست به دست هم دادن تا به فکر راه انداختن این سایت بیفتم، که مهمترینش عشق من به آشپزی و شیرینی پزی بود. کمکت میکنم با همون مواد اولیه ای که در منزل داری بهترین غذاها و شیرینی ها رو درست کنی
  • ×
    ورود / عضویت